Hyvää ystävänpäivää, ystävät! :)
Täällä ystävänpäivä on sujunut ystävien ja hyvän ruoan merkeissä. Testattu on myös nämä macaronsit, jotka ensimmäiseksi kokeilukerraksi onnistuivat erinomaisesti! Pitsireunaakin tuli. ;) Yhdessä onnistutaan. <3
Sokerista, kukkasista, inkivääristä, kanelista. Niistä on isotkin tytöt tehty! :) Leivontaa, ruoanlaittoa ja kaikkea mitä keittiössä tapahtuu - ole hyvä!
| Aikamoinen lajittelu tässä on ollut, mutta samalla tämä on kyllä kivaa. <3 |
| Moni ohjeista on ystäviltä saatuja, kuten nämä Suvin minttusuklaakeksit, jotka ovat vielä testaamatta! |
| Siinä on vielä paljon kokattavaa ja leivottavaa. :) |
| Kerään paljon ohjeita myös esim. RuokaPirkasta. Miten te lukijat keräätte ohjeita? Oletteko modernimpia kuin minä vai tällaisten perinteisten käsin kopioitujen ohjeiden ystäviä? :) |